درد دل با امام زمان(عج) التماس دعا

با عرض سلام

روزی که این وبلاگ رو راه انداختم هدفم انجام یک حرکت کوچک در راستای نزدیک شدن به ظهور منجی بود اما الان همین جا اعلام میکنم خسته شدم از مردمی که فکر و ذهنشان فقط و فقط پول می باشد از این همه نظراتی که دادید هیچکدام بوی امام زمان نداد از این همه بازدید کننده هیچ کدام در درج نظر دعای اللهم عجل ننوشته اند رو به کجا میرویم چرا در این چنین مسایلی تامل نمی کنیم لحظه به لحظه به مرگ نزدیک میشویم و هیچ میلی نسبت به حجت خدا در روی زمین نداریم روزی حتی یک دقیقه به امام زمان عج وقت گذاشتیم در صورتی که ادعایمان گوش فلک را کر کرده است این دنیا برای دوستدارانش مابقی برای دوستداران امام زمانه غربیه ها نخونن خداحافظشون باشه

..

...

....

آقا جان"

خیلی دلم میخواد بدونم کجایی کاش در ظهورت خدای رحمان تعجیل کند بنده که دیگر توان دوری ندارم کاش من زود تر از این دنیا میرفتم روز به روز به مشکلات و مانع های ظهور اضافه می شه خودتون یه کاری کنید به ما امیدی نداشته باشید کدوم ما به حقانیت شما ایمان داریم یه چیزی شنیدیم هی داریم تکرار میکنیم" میگیم عجل الله تعالی... " امید وارم به زودی شاهد ظهور شما باشیم گرچه عمر خود را کوتاه تر می بینم اگر فوت کردم برایم دعا کن گر زنده بودم باز هم برایم دعا کن که محتاج دعای شما هستم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: ، دانلود مداحی ترکی ، مطالب در رابطه با امام خامنه ای ، در مورد شهدای کربلای ایران ، کلیپ شاد مذهبی ، شهدای بعد از جنگ ، امام زمان (عج) ، عکس مذهی ، مطالب فس فس پوک ، فیلم ، دانلود مداحی فارسی و ترکی ، مداحی فارسی ، سردار ، کربلای عراق ، شهدا ، خبری ، عرفانی ، آلبوم ، مفتی های وهابی ، نماز ، مذهبیl ، ازدواج ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 6 بهمن 1393برچسب:, | 3 AM | نویسنده : محب اهل بیت(ع) |
.: Weblog Themes By KHBT :.